Uvjeti poslovanja
Članak 1. – Primjena uvjeta
Ovi Opći uvjeti reguliraju sve Ugovore o smještaju i druge srodne ugovore sklopljene između KRIŠTO TURIZAM d.o.o. (u daljnjem tekstu: Voditelj obrade) i gosta. U situacijama koje nisu izričito definirane ovim uvjetima, primjenjivat će se važeći zakoni i uobičajena poslovna praksa. U slučaju postojanja posebnog ugovora koji je u skladu sa zakonom, njegove odredbe imaju prednost pred ovim Općim uvjetima.
Članak 2. – Podnošenje zahtjeva za smještaj
Osoba koja želi rezervirati smještaj dužna je dostaviti podatke kao što su: ime i prezime, kontakt informacije, datumi boravka, predviđeno vrijeme dolaska, eventualne posebne zahtjeve (npr. dječji krevetić), kao i sve druge informacije koje Voditelj obrade smatra relevantnima. Ako gost tijekom boravka zatraži produženje boravka nakon prethodno dogovorenog datuma, taj će se zahtjev smatrati novom rezervacijom.
Članak 3. – Zaključenje ugovora, uplata akontacije i polog
Ugovor o smještaju smatra se zaključenim u trenutku kada Voditelj obrade potvrdi zahtjev gosta. Ako je predviđena uplata predujma, ugovor stupa na snagu tek nakon izvršene uplate unutar dogovorenog roka. Mogućnost izuzeća od plaćanja predujma ili pologa postoji u slučajevima kada se tako posebno dogovori. Vrijeme dolaska i odlaska određeno na web stranici ili u potvrdi rezervacije smatra se važećim. Gosti su obvezni prilikom dolaska predočiti važeći identifikacijski dokument sa slikom. U suprotnom, Voditelj obrade zadržava pravo uskratiti uslugu.
Članak 4. – Odbijanje rezervacije
Voditelj obrade može odbiti sklapanje ugovora o smještaju u sljedećim slučajevima:
- Ako zahtjev nije u skladu s ovim uvjetima.
- Ako su sve smještajne jedinice popunjene.
- Ako postoji osnovana sumnja da bi gost mogao narušiti zakon, javni red ili moralne norme.
- Ako ponašanje gosta remeti ili bi moglo remetiti druge goste.
- Ako gost boluje od zarazne bolesti.
- Ako gost iznosi neprikladne ili agresivne zahtjeve uz prijetnje ili ucjene, ili je u prošlosti pokazao takvo ponašanje.
- Ako je pružanje usluge spriječeno višom silom (npr. prirodne nepogode, kvarovi).
- Ako je gost u vidno alkoholiziranom stanju ili se ponaša neprimjereno.
- Ako gost prikriva stvarnu svrhu boravka, kao što je komercijalna djelatnost ili preprodaja.
Članak 5. – Otkazivanje od strane gosta
Gost ima pravo otkazati ugovor, pri čemu može biti dužan platiti dio ili puni iznos rezerviranih usluga, osim ako nije drugačije definirano u ugovoru. U slučaju da gost ne stigne do 22:00 sati na dan dolaska (ili dva sata nakon najavljenog vremena dolaska ako je obavijest poslana), a prethodno ne najavi kašnjenje, smatrat će se da je rezervacija otkazana.
Članak 6. – Otkazivanje od strane Voditelja obrade
Voditelj obrade može raskinuti ugovor ako:
- Postoji sumnja na ponašanje suprotno zakonima, redu i moralu.
- Gost remeti mir drugih korisnika.
- Gost boluje od zarazne bolesti.
- Gost prijeti ili se ponaša neprimjereno prema osoblju ili je to činio ranije.
- Ne može se izvršiti usluga zbog nepredvidivih okolnosti.
- Gost je pod utjecajem alkohola ili se ponaša opasno.
- Gost krši pravila (npr. pušenje u sobi, nepravilno korištenje opreme).
- Prikriva stvarnu namjenu boravka.
- Ne poštuje ove uvjete niti izvrši potrebna plaćanja.
Članak 7. – Prijava i odjava
Gosti se trebaju prijaviti na recepciji prilikom dolaska. Prijava je moguća od 14:00 h, a odjava najkasnije do 12:00 h.
Članak 8. – Recepcija
Recepcija je dostupna 24 sata dnevno.
Članak 9. – Cijene i uvjeti plaćanja
Cijene su izražene u eurima (EUR) i odnose se na noćenje po jedinici. Rezervacija je obvezujuća bez obzira na način izvršenja. Plaćanje se izvršava unaprijed ili na recepciji na dan dolaska, iznimno na dan odlaska ako je tako dogovoreno. Plaćanje se vrši virmanski, kreditnom karticom ili u službenoj valuti Republike Hrvatske. Iznos se naplaćuje i u slučaju da gost ne koristi smještaj koju je Voditelj obrade osigurao.
Članak 10. – Odgovornost pružatelja usluge
Hotel odgovara za štetu samo ako je ona uzrokovana njegovim propustom. Odgovornost vrijedi od trenutka prijave do odjave gosta.
Članak 11. – Korištenje interneta
Gostima je omogućen pristup internetu, no hotel ne jamči neprekidnu dostupnost ili brzinu usluge. U slučaju zloupotrebe, pristup može biti ograničen.
Članak 12. – Parkiralište
Gostima je na raspolaganju hotelski parking. Hotel nije odgovoran za štetu prouzročenu vožnjom gostiju, ali odgovara za štetu nastalu njegovim nemarom.
Članak 13. – Odgovornost gosta
Gost je dužan nadoknaditi svaku štetu koju prouzroči svojom nepažnjom ili namjerom, uključujući i gubitak prihoda zbog nemogućnosti korištenja smještaja.
Članak 14. – Postupanje u izvanrednim situacijama
U slučaju narušavanja pravila, hotel ima pravo obavijestiti policiju ili druge nadležne institucije. Ako postoji sumnja na ugroženo zdravlje gosta, može se pozvati hitna pomoć bez njegovog pristanka.
Članak 15. – Izmjene uvjeta
Ovi uvjeti podložni su izmjenama bez prethodne najave. Korištenjem usluga nakon izmjene, gost prihvaća nove uvjete. Na već sklopljene ugovore primjenjuju se uvjeti koji su bili važeći na datum sklapanja.
Članak 16. – Rješavanje sporova
Gost i Voditelj obrade obvezuju se pokušati riješiti sve nesuglasice međusobnim dogovorom i pregovorima u dobroj vjeri.
Članak 17. – Mjerodavno pravo i nadležnost
Za sve pravne odnose primjenjuje se zakon Republike Hrvatske. Eventualni sporovi rješavat će se pred nadležnim sudom u Republici Hrvatskoj.